Ruilen en Retourneren

Producten ruilen
Wilt u een product ruilen? Neem contact op met onze klantenservice via klantenservice@beautymaskers.nl of vul het contactformulier in. Voor veel van onze producten is het niet mogelijk te ruilen nadat de verpakking geopend is, houdt hier dus rekening mee. Voor ruilen van producten betaal je altijd de kosten van de retourzending en de kosten voor het versturen van de vervangende producten. Heb je een product ontvangen en ben je ontevreden? Neem dan gerust contact met ons op zodat we samen kunnen kijken naar een passende oplossing!

Producten retourneren
Iedere consument heeft het recht een bestelling tot 14 dagen na de dag van ontvangst zonder opgeven van reden te annuleren. Na annulering heb je nogmaals 14 dagen om de bestelling retour te sturen. In het geval van het terugsturen van de complete bestelling krijg je het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor het retour sturen aan ons zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen ongeveer €7,50 per pakket, maar raadpleeg voor de exacte tarieven de website van de gekozen vervoerder. 
Indien je gebruik maakt van het herroepingsrecht zullen alle producten met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd moeten worden. Om gebruik te maken van dit recht kun je ons een e-mail sturen via klantenservice@beautymaskers.nl met in het onderwerp het ordernummer en het woord ''herroepingsrecht'', of je kunt ons contactformulier invullen. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van je retour terugstorten, mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is. Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product doorberekenen. Behandel onze producten dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt zijn.
Herroepingsrecht voor een gedeelte van uw order werk in principe hetzelfde, m.u.v. het crediteren van de verzendkosten. Wij zullen dan alleen het bedrag van het retour gestuurde product crediteren.

Herroepingsplicht is nooit van toepassing op producten die voor jou speciaal gemaakt worden, zoals bijvoorbeeld een product wat speciaal op uw aanvraag gepersonaliseerd wordt. De verkoop van dit soort producten is na succesvolle betaling altijd definitief.

Verkeerd bezorgadres doorgegeven
Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op via klantenservice@beautymaskers.nl of ons contactformulier. Wij proberen dan de bestelling alsnog voor je te wijzigen naar het juiste adres. 

 Voor meer informatie verwijzen wij graag naar onze algemene voorwaarden.