• Mijn account

    Een eigen account maken is heel makkelijk:...

    Lees meer 
  • Verzenden

    Wij doen zorgvuldig ons best de bestelling zo spoedig mogelijk...

    Lees meer 
  • Betalen

    Wij bieden een aantal verschillende betaalmethodes...

    Lees meer 
  • Ruilen en Retourneren

    Wilt u een product ruilen? Neem contact op met onze klanten...

    Lees meer 
  • Privacy

    In dit Privacybeleid wordt beschreven hoe Beautymaskers.nl...

    Lees meer 
  • Cookies

    Net als veel andere websites gebruiken wij Cookies op onze...

    Lees meer 
  • Klachten

    Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal...

    Lees meer 
  • Disclaimer

    Op deze pagina vindt u de disclaimer van Beautymaskers.nl...

    Lees meer 
  • Algemene voorwaarden

    Beautymaskers.nl is een handelsnaam en onderdeel...

    Lees meer 

FAQ

Hoe lang duurt bezorging?

Verzending vanuit onze locatie (NL) duurt 1-2 werkdagen. Daarna is het aan de vervoerder.

Hoe kan ik producten retourneren?

Wij hebben een aparte pagina voor retourneren

Kan ik jullie telefonisch bereiken?

Helaas (nog) niet, onze contact pagina bevat alle informatie voor het opnemen van contact met ons.

Kan ik zelf mijn bestelling ophalen?

Nee, dit is helaas niet mogelijk

Mag ik producten retourneren die gebruikt zijn?

Helaas mag dit niet. Producten moeten ongebruikt aan ons worden teruggestuurd.

Zijn er kosten voor het retourneren?

Ja, de verzendkosten voor het retourneren zijn voor eigen rekening.

Ik heb een onjuist product ontvangen, wat nu?

Dit is vervelend en hopelijk komt het niet voor. Mocht het toch gebeuren, laat het ons even weten per e-mail aan klantenservice@beautymaskers.nl. Dan sturen we een verzendlabel en betalen de verzendkosten voor het retourneren. Uiteraard sturen we alsnog het juiste product naar je toe!

Ik ben mijn wachtwoord kwijt, wat nu?

In het inlogscherm staat onderaan de invulvelden de vraag ''wachtwoord vergeten?''. Als je hierop klikt sturen wij een mail om het wachtwoord te resetten.

Ik heb een klacht ingediend, wanneer krijg ik reactie?

Wij streven ernaar binnen 2 werkdagen antwoord te geven. Helaas lukt dit niet altijd, bijvoorbeeld wanneer wij iets na moeten vragen bij een leverancier. Wij doen onze uiterste best zo snel mogelijk met een volledige reactie te komen.

Ik ben akkoord gegaan met een voorgestelde oplossing maar ik ben eigenlijk nog ontevreden, wat nu?

Neem dan contact op met ons via klantenservice@beautymaskers.nl zodat wij kunnen kijken of we toch tot een tevreden einde kunnen komen.