Klantenservice
FAQ
Hoe lang duurt bezorging?
Verzending vanuit onze locatie (NL) duurt 1-2 werkdagen. Daarna is het aan de vervoerder.
Hoe kan ik producten retourneren?
Wij hebben een aparte pagina voor retourneren
Kan ik jullie telefonisch bereiken?
Helaas (nog) niet, onze contact pagina bevat alle informatie voor het opnemen van contact met ons.
Kan ik zelf mijn bestelling ophalen?
Nee, dit is helaas niet mogelijk
Mag ik producten retourneren die gebruikt zijn?
Helaas mag dit niet. Producten moeten ongebruikt aan ons worden teruggestuurd.
Zijn er kosten voor het retourneren?
Ja, de verzendkosten voor het retourneren zijn voor eigen rekening.
Ik heb een onjuist product ontvangen, wat nu?
Dit is vervelend en hopelijk komt het niet voor. Mocht het toch gebeuren, laat het ons even weten per e-mail aan klantenservice@beautymaskers.nl. Dan sturen we een verzendlabel en betalen de verzendkosten voor het retourneren. Uiteraard sturen we alsnog het juiste product naar je toe!
Ik ben mijn wachtwoord kwijt, wat nu?
In het inlogscherm staat onderaan de invulvelden de vraag ''wachtwoord vergeten?''. Als je hierop klikt sturen wij een mail om het wachtwoord te resetten.
Ik heb een klacht ingediend, wanneer krijg ik reactie?
Wij streven ernaar binnen 2 werkdagen antwoord te geven. Helaas lukt dit niet altijd, bijvoorbeeld wanneer wij iets na moeten vragen bij een leverancier. Wij doen onze uiterste best zo snel mogelijk met een volledige reactie te komen.
Ik ben akkoord gegaan met een voorgestelde oplossing maar ik ben eigenlijk nog ontevreden, wat nu?
Neem dan contact op met ons via klantenservice@beautymaskers.nl zodat wij kunnen kijken of we toch tot een tevreden einde kunnen komen.